Murinae City
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Murinae City is een rpg waarin jij een zelfverzonnen rat of muis speelt.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het masker achter Calista >:]

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Calista
Admin ~ Rat
Calista


Vrouw Ervaring : 62
Leeftijd : 28

Knaagdierenprofiel
Leeftijd: 1 jaar & 1 maand
Partner: Are you asking ??
Tribe: I ain't need no Tribe.

Het masker achter Calista >:] Empty
BerichtOnderwerp: Het masker achter Calista >:]   Het masker achter Calista >:] I_icon_minitimewo mei 25, 2011 8:10 am

Wacht, die titel klopt niet .. als er een masker achter me zit .. dan helpt het niet want dan sta ik voor de masker en ben ik voor iederen zichtbaar :O
Nouja, het zal wel.
Voor de mensen die het willen weten, en ook voor de mensen die het niet willen weten, ik ben Inge =)
Ik ben 15, woon in Noordwijkerhout (meeste mensen hebben daar toch nooit van gehoord ) en zit in Noordwijk op school - wat zoals vandaag een pokke eind fietsen is met volle tegenwind *gromt en mompelt iets onverstaanbaars* - samen met Merel [die hier Tore speelt] in de o zo gezellige klas AT3B.
Verder speel ik viool, piano en gitaar en ik houd van tekenen, paardrijden, sporten (als het maar niet gym is op school en sporten als rugby >_>).
Ik heb twee eigen sloopbeestjes die op mijn kamer wonen en die mij veels te veel overlast bezorgen voor van die kleine mormels. Maia is een huskyratje en Hera is een Japannertje Smile. Verder hebben we een krijsende valkparkiet en een grasparkietje.

Spoiler:

Verder wonen in dit huis nog mijn broer en zus, en mijn ouders. Ojah ik woon pas 4 jaar ofzo in Nederland, ik kom vanuit het prachtige LAND Wales met de eigen TAAL *HAH. Het staat er. Kom maar op, Pien*

NEEEEEEEE. STOMME POEPRATTEN. Even mijn dekbed redden.

Nou, dit was het dan Very Happy

X Inge.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.murinaecity.actieforum.com
 
Het masker achter Calista >:]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Murinae City :: Algemeen :: Voorstellen :: Real life-
Ga naar: